Mina styrkor och svagheter som ryttare

Svagheter:
-Min största svaghet är sitsen i allmänhet. Tror inte det är nån del som jag inte har haft problem med. Just nu är det att jag drar tillbaka skänklarna, håller dem snett och lättar ur sadeln.

-Obeslutsam och en aning feg. Känns det för svårt så vågar jag inte riktigt satsa. Har dock blivit bättre då jag fått mer självförtroende med Aloha.

-Svårt att ta hård kritik.

Styrkor:
-Kan ganska mycket teoretiskt. 

-Bra på att få fram framåtbjudning. (I alla fall på Aloha. Har inte provat någon annan på länge.)

-Bra på öppna och skänkelvikning. (För att jag har tränat det nonstop i ett halvår, typ.. haha!)

-Är lugn.

-Bra balans.

-Har viljan att bli bättre. 


Åh vad svårt det är, haha!


En bild när jag sitter någolunda korrekt.. ovanligt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0